Arkiv

4. aug. 2014

Sommerhus tur anno sommer 2014

Det har stået lidt stille her på bloggen den seneste tid, da jeg har arbejdet som en sindsyg i Irma, samt holdt lidt sommerferie.

Men iiihhh en skøn sommer vi har haft.

Den første uge i juli, hvor de fleste tager deres lange gummistøvler på og drager mod Roskilde til en uge i musikkens tegn, drog jeg imod sommerhus land i Rørvig.

Min forældre havde lånt et skønt sommerhus med havudsigt -


Vejret var perfekt, og jeg nød at komme helt ned i gear.





Der er nok ikke nogen tvivl om hvor jeg har min passion for mad fra ;) -



Grillhygge med sommergrønt. 


Nye Danske Jordbær med yoghurt.








Efter en tur til fiskehandleren "Odden fisk" i Havneby på Sjællands Odde drog vi hjem med tre store torskefilet og en varmrøget peber makrel 


Og dette blev til en guddommelig frokost. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar