Arkiv

21. jan. 2014

Min afslappende weekend

Fredagen var grå og våd og efter skole stod den på arbejde i Irma. Men inden da skulle den grå dag hviskes væk med en syndig chai latte fra Baresso og en foccacia fra Holms Bageri.


 















En ting jeg har undret mig over er at man nu ikke kan få foccacia uden ost og tomat i mange bagere?? Den oprindelige er jo med rosmarin og efter min mening den bedste!! Husker tydeligt i min spæde barndom de lækre olierede foccacia med havsalt og rosmarin fra Lagkage Huset. Mhhh mine tænder læber i vand bare ved tanken....

En opfordring herfra; få de originale foccacia tilbage i bagebutikkerne!


Lørdag formiddag stod på stempelkaffe, spejlægsandwich  og weekend avisen. Resten af dagen stod på afslapning er for alvor gået i vinter-hi.

Søndagen var en rigtig synde dag med hjemmelavet pomfritter med tilbehør og Ben & Jerry is



Ingen kommentarer:

Send en kommentar