Arkiv

17. jan. 2014

Vinteren er for alvor ankommet


Hygge med varm suppe, the, kaffe og DIY-projekter det er hvad jeg forbinder med vinter. 

Januar er en måned der for mange bare skal overstås men jeg mener dog man alligevel skal prøve at få det bedste ud af denne røvsyge måned. Jeg drømmer mig væk til varmere himmel strøg og skal holde min venindes fødselsdag når hun kommer hjem på visit fra London af. Temaet bliver Mexico, der kommer til at være fuld smæk på radiator varmen så vi føler varmen udefra og ind. Der vil være eksotiske coctails, tequila, margaritas og øl. En masse små retter mad med bønner chili og kød. Nacho og quacamole og sluttet af med en syndig chokolade dessert. Iiiih hvor jeg glæder mig, mest til at se min veninde som jeg ikke har set i næsten i et år nu. Men bestemt også maden drinksene og varmen ;)

Menu (der kan forekomme ændringer)

Appetizer
-
Cheviche

-------------------------------------------

Forret
-
Nachos med quacamole

--------------------------------------------

Hovedret
-
Burritos med stærk chiliconcarne

---------------------------------------------------

Dessert
-
Syndig chokolade drøm 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar