Arkiv

29. okt. 2014

1. Event som Kulinarisk Guide D. 03/11-2014


Hvad jeg vil opnå med mit event?

Det jeg vil opnå med mit event er at få kunderne til at overraskes over hvordan en simpel salat, kan udgøre for "den ultimative ret".

Hvad kunden skal sanse og tænke bagefter?

Kunden skal sanse udviklingen i at gøre nogle få råvarer til en komplet ret.

Hvordan mit event skal udføres?

Mit event skal holdes på en hverdag, da min salat er nemt og passer perfekt til en travl hverdag.

Hvilke overvejelser har jeg i forhold til de fysiske rammer i butikken?

Vil stå i grønt rummet med ansigtet mod indgangen.  

Hvodan jeg vil sikre god kundekontakt under mit event?

Ved at jeg står med ansigtet mod indgangen. Derved kommer jeg i direkte kontakt med de kunder vi får. 


Håber vi ses i Irma Torvegade Mandag d. 03/11-2014 kl. 15-17



Ingen kommentarer:

Send en kommentar