Arkiv

12. jun. 2015

Kulinarisk guide event på Valsølille Juice



Sidste torsdag stod den på event for alle de skønne kunder i Irma Torvegade. Vi havde fået til opgave at promovere de lækre juice fra Valsølille.

Jeg besluttede at det til mit event ikke var nok at smage på de forskellige juice. Derfor gik jeg i tænke boks og besluttede at jeg derudeover ville lave en salt og sød ret med nogle af de lækre juice vi havde fået tiddelt til eventet.

Jeg endte med af lave disse to smagsprøver -

Salat af fint snittet fennikel og porre med røget hellefisk marineret i Valsølille Fennikel Æble Hvedegræs juice.

Irmas Hvide Brownie med Valsølille blåbær-hindbær smoothie.

'
Af kommentarer fra kunderne fik, jeg "...spændende", "..interessant", "...årh lækkert", "...inspirerende", "....den sad lige hvor den skulle". 

Den søde ret var den mest populære, den søde kage med det syrlige kick fra smoothien den gik rent ind hos alle små som gamle.

Men med det sagt fik den salte ret også mange positive kommentarer. Æble til fisk er jo et fantastisk partnerskab hvis du spørge mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar