Arkiv

20. apr. 2014

Påsken ano 2014

Har virkelig nyt godt af påsken - er gearet helt ned.

Var først i sommerhus hvor jeg bl.a. fik løbet en masse og spist lækker frisk fisk. 

Da jeg kom hjem fra sommerhuset lagde jeg især virklig mærke til den luftforandringen jeg havde fået. 

Følte faktisk første gang i lang tid jeg var mig selv, det er utroligt hvad naturen kan gøre for en mentalt. 


- Har fået anskaffet mig et kamera efter anbefaling af min ynglings fotograf Martin Kaufmann, se blog indlæg her  

Så har brugt en del tid i min påskeferie til at nørde fotografi. 
- Dog lavede jeg en begynder fejl ved at glemme at formatere mit memory card som resulterede i at mine billedere blev slettet fra de første dage.

Men her er lidt til at begynde med - 






Rørvig fisk og røgeri - Store fadbamser, lækre hjemmelavede pomfritter og frisk rødspætte i sprød panering mmmh det kalder jeg en god havne grill 

God påske folkens ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar